Boek review: de VACCINATIE – business van onwetendheid

Een boek van een arts en het vaccin critici Dr. med. Johann Loibner

VACCINEREN – de business van onwetendheid

Over de nutteloosheid van vaccinaties

Impfen, das Geschäft mit der UnwissenheitDit boek is bedoeld om aan te moedigen de belangrijkste hypothesen van de Impftheorie denken. Dit zijn de infectie, bacteriën en virussen als oorzaken van de ziekte, de Antigeen-antilichaam theorie, de achteruitgang van de ziekte ten gevolge van vaccinaties, ziektes dan uw eigen wezens, etc. Elk van deze hypothesen is op wankele grond. Andere prioriteiten voor het vaccin schade, en sommige van de hoofdstukken voor de preventie van verkoudheid en hun behandeling met homeopathie en Kneipp.

Mijn zorg en mijn hoop dat ik verbinding maken met dit boek, denken dat de lezer kan meer moed, over gezondheid en ziekte. De theorie van de bescherming door vaccinatie is gebaseerd op verouderde uitgangspunten. Ik heb geprobeerd om de meest gebruikte belangrijke woorden en hypothesen onder de microscoop. Deze zijn Anstec kung, bacteriën en virussen als oorzaken van de ziekte, de Antigeen-antilichaam-theorie, is de daling van epidemieën door vaccinatie, ziekten, als een afzonderlijk wezen, en veel meer. Elk van deze hypothesen is op wankele grond. Andere aandachtsgebieden zijn de thema ‘ s van de Propaganda, het vaccin schade, en het meest belangrijk Hoofdstuk uit de geschiedenis van vaccinaties.

Mijn vrienden hebben mij geadviseerd, in dit boek, het advies voor de mensen die het geven van bepaalde tools. Deze tools zijn nodig voor het geval van ziekten tegen die vandaag de dag is ingeënt. Deze HULPMIDDELEN zijn niet bedoeld om een Alternatief in plaats van vaccinaties. Op het moment van vaccinatie, het juiste begrip en de Kennis over ziekten en het gezond leven.

Review van Hans Tozin

De vaccinatie-Lobby heeft geprobeerd in Oostenrijk, om te voorkomen dat de homeopathische arts Johann Loibner de mond. Tot nu toe tevergeefs, want de vrijheid van het geweten van de ontembare arts van de provincie Stiermarken is bevestigd in de laatste instantie, opnieuw en opnieuw. Op dit moment moet hij zich verdedigen tegen een hernieuwde poging te beroven hem van de Goedkeuring. Dit keer het Initiatief komt van een ietwat vreemde self-help-club, dat is natuurlijk het vaccin fabrikant BAXTER heel dicht bij. Niet over het ontbreken van medische expertise, van twijfelachtige leven veranderen, of fouten die zijn het, wat hem kwalijk voor zijn tegenstanders, maar uitsluitend op zijn openlijk erkenning dat immunization practices zijn gebaseerd op onbewezen hypothesen en vaccinaties meer kwaad dan goed doen. De impfkritische houding Loibners is gegroeid in niet minder dan 40 jaar professionele ervaring, evenals talloze ontmoetingen met zijn patiënten zijn tot hem. Dit boek behandelt de vele onderwerpen, die in het geval van een vaccinatie besluit. Het bevat geval van voorbeelden uit zijn praktijk, vindt zijn weg van de school arts voor het vaccin critici, behandelt de geschiedenis van de vaccinatie en de wetenschap van de Impftheorie, evenals de onderliggende infectie hypothese. Een moedig boek een moedige arts en absoluut het lezen waard!

Het boek kunt u hier bestellen!