Farmaceutische industrie: Marketing, eerder dan wetenschap

Farmaceutische bedrijven manipuleren artsen opleiding

Het voortgezet medisch onderwijs moet vrij zijn van economisch belang. Zo is besloten door de Federale overheid. Om dit te laten slagen, moet het certificeren van de staat van de kamers van artsen in opleiding sinds 2004. De invloed van de farmaceutische industrie op het voortgezet onderwijs moet worden aangevuld met deze regeling. Dit werd echter niet bereikt blijkbaar.

Farmaceutische bedrijven blijven om te curriculum gebeurtenissen botweg reclame voor hun producten en nodigen de medische Professie tot een heerlijk diner. Bovendien, bij elke groep heeft bijna, in de tussentijd, een eigen opleiding portaal op het Internet, waar hij timmert in de vrije training ijverig de agenten van hun eigen medicijnen.

Video link: https://youtu.be/LxcXDJ_bt5s

 

Beïnvloed Artsen

Artsen moeten blijven leren. Echter, de nodige evenementen en seminars worden grotendeels gefinancierd door de farmaceutische industrie, sprekers en professionals uit de farmaceutische bedrijven betaald. “Plus minus” was de opleiding in een aantal Artsen, en laat zien hoe subtiel de invloed van de Artsen werken.

Video link: https://youtu.be/knsksVirO0c

 

Onderzoek is het beste medicijn? – Farma Marketing

Nieuw, Top-Van Drugs? High-Tech van de meest geavanceerde laboratoria ter wereld voor het welzijn van de mensheid? Er is misschien wel iets, maar als je het kan vinden in onze “onderzoek gebaseerde farmaceutische bedrijven”, dan is dat waarschijnlijk een toeval…

Video link: https://youtu.be/1jZPr6Gjre4

 

Farmaceutische bedrijven “kopen” self-help groepen

Via gerichte kredietverlening beleid van farmaceutische bedrijven om veilig invloed op de self-help groepen. Denk je dat je onbevooroordeeld bent, op de hoogte van Betrokken? Misschien, maar alleen over wat beursgenoteerde bedrijven willen dat je het weet “”.

Video link: https://youtu.be/TmJBIteHcGg

 

Marketing Advies | organisatie van de consument misleiding?

Goede raad is duur. Hier wordt aangetoond hoe de professionals uit de industrie en de pers, gefinancierd georganiseerde informatie over gezondheid en voeding van de duitse Groene kruis – DGK–. Een familiebedrijf in de diensten, niet alleen in de farmaceutische industrie.

De “technische aanbevelingen zullen worden opgenomen in het advies van pagina’ s van vele tijdschriften. Nogmaals, een Instelling die is opgericht om medisch-wetenschappelijke informatie om als basis te dienen voor reclameboodschappen. Deze business modellen bleken te zijn een misdadiger en moet de consument – is van ons allemaal.

Video link: https://youtu.be/usT4MsRGuuE

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.Verplichte velden zijn gemarkeerd *