Als kinderen leren en ontdekken de wereld (documentaire)

Een gezonde ontwikkeling kan alleen plaatsvinden met liefde!

Kinderen zijn van nature nieuwsgierig en leren bijna vanzelf, op voorwaarde dat ze opgroeien in een omgeving die stimuleert je en zorgt ervoor dat je je veilig voelt. Om dit te doen, in het bijzonder ten aanzien van mensen die de zorg voor u en uw leerproces zal ook echt tellen. Vaak, echter, zoals een veilige hechting aan de vermiste kinderen.

Engels voor kleuters, schaken Training in de Buggy, en retoriek cursussen voor twee jaar – de wereld van jonge kinderen is veranderd in Duitsland sinds de Pisa-shock dramatisch. De versnelling van het leven en de concurrentie voor de beste start-up van deze voorwaarden maken het voor de kwekerij gesloten. Hoe eerder, hoe beter, gewoon geen “time-window” mis – dit is het nieuwe educatieve noodzakelijk voor de ouders. De drang om te vroeg te bevorderen ouders en kinderen, onder druk en komt u in een cul-de-SAC.

Omdat Leren vooral door de liefde. Dit klinkt ouderwets, maar het is wetenschappelijk bewezen in vele gevallen. Op hetzelfde moment, deze bevinding is omstreden, omdat een derde van de duitse kinderen niet krijgen wat je eigenlijk nodig hebt: een “veilige binding”. Je emotionele nabijheid, liefde, en stabiele sociale relaties ontbreekt. Echter, zonder persoonlijke aandacht, leren de kinderen veel erger – neuro-biologen, ontwikkelings-psychologen en onderwijs onderzoekers het erover eens.

In waarnemer positie: speelgoed voor Simon zijn interessanter dan de andere. Zonder liefde, is Leren niet ernstig te zijn, de ontwikkeling van empathie en de volgende bindende vermogen is sterk afhankelijk van wat de zorg kennen de kinderen vooral in het begin van de jaren. Al in 2005 bleek uit een studie van onderzoekers aan de Universiteit van Wisconsin, die de hormonale balans is niet veranderd in de hersenen van baby ‘ s permanent, als je genoeg aandacht. Dus, het kan vallen en dit kan je later, dan is het nog moeilijker, om te bouwen liefdevolle relaties met andere mensen.

Het is verbazingwekkend wat een enorme educatieve voordelen kan brengen voor de kinderen in hun eerste drie tot vier jaar van het leven. Wilt u om de wereld te verkennen en te veroveren, wil je de stap met je andere in contact zijn – van de eerste adem. Een lange tijd werd gedacht dat bewust te Communiceren begint met de taal. Echter, de pre-verbale contact is het begin van alle communicatie en al het leren. Al met een paar maanden van een kind weet dat zijn hartverscheurend huilen. Hij heeft begrepen dat de relatie van oorzaak en gevolg.

Zelfs als de kinderen al kunnen spreken, is nog steeds actief meeste van de uitwisselingen met de zorgverleners over non-verbale communicatie. Hier is de veel besproken spiegelneuronen spelen een Centrale rol, die de zenuwcellen waarmee de mens om te Leren door observatie. Op dit punt, de ouders komen terug in het spel: Imitatie is alleen mogelijk, als het kind veilig is en zich veilig voelt.

De Film van Doris Metz verteld in de alledaagse waarnemingen en de belangrijkste stappen van de communicatieve ontwikkeling bestellingen voor Mij. En is het aanraken en enorm spannend om getuige te zijn van – niet alleen voor ouders, maar voor iedereen die er meer over wil weten. Alleen als een klein kind herkent zichzelf en “ik” kan vertellen dat het om jezelf in andere mensen en vrienden te maken. De documentatie wordt geleverd zonder deskundigen – hun Sterren zijn een tiental baby ‘ s en kleine kinderen: alle kleine veroveraar van een grote wereld.

Beetje veroveraars: Hoe baby ‘ s ontdekken de wereld

(Zie De Documentatie Van Phoenix 2011)

Deel 1: Ga

Video link: https://youtu.be/rC11aOxFvYM

Deel 2: Het Denken

Video link: https://youtu.be/WXZEnIOUlgg

Deel 3: Spreken

Video link: https://youtu.be/eB_pr4lOAF4

Deel 4: Het Gevoel

Video link: https://youtu.be/y1SXmaZR348

Deel 5: De Leden Van De

Video link: https://youtu.be/PTiQM8Xotf0

Deel 6: Link

Video link: https://youtu.be/giAYx2PjsAM

Geef een reactie