De schadelijke gevolgen van lawaai van vliegtuigen

Niet alleen civiele vliegtuigen lawaai maakt je ziek, de militaire vliegtuigen noise terror is veel luider, en niet alleen volstrekt onnodig, maar voor het grootste deel nog steeds ongrondwettelijk.

De civiele vliegtuigen over Mainz gezondheid is meer schadelijk dan de militaire vliegtuigen terreur over de West-Pfalz en het Saarland?

Enkele opmerkingen over de afhandeling van de recente Greiser-studie over de schadelijke gevolgen van lawaai van vliegtuigen

De nu Emeritus Professor Eberhard Greiser heeft zich beziggehouden met het Probleem van de geluidsoverlast door vliegtuigen. In 2006 heeft hij gemaakt in opdracht van de Federale bureau van milieu, een studie over de impact van de geluidshinder van de luchthaven van Keulen-Bonn, de lokale bewoners, die gepubliceerd werd onder http://www.umweltdaten.de/publikationen/fpdf-l/3153.pdf . Al in de lucht post-120/07 (blz. http://www.luftpost-kl.de/luftpostarchiv/LP_07/LP12007_120607.pdf ) hebt met ons gedaan met zijn bevindingen. Omwille van de eenvoud, wij zijn afdrukken hier een citaat uit het 2006 onderzoek dat een overzicht geeft van haar onderzoek en de resultaten:

“Het doel van het onderzoek was op basis van routine gegevens van de verplichte verzekering gedrag naar de invloed van lawaai van vliegtuigen en de luchthaven Keulen-Bonn inzake de Regulering van de behandelende Artsen. De gegevens van 809.379 Verzekerd van 7 wettelijke ziekenfondsen met een hoofdverblijfplaats in het centrum van Keulen, in de Rhein-Sieg-Kreis en de Rheinisch-Bergischer Kreis werd samengevoegd met adres-specifieke technische gegevens (air traffic, wegvervoer, spoorvervoer). Werd geanalyseerd voor vier Ramen van het vliegtuig lawaai dag en nacht, de relatie tussen geluid intensiteit en product voorschriften voor het betreffende geneesmiddel groepen. Het liet zien op de geluid-intensiteit-afhankelijke toename in de verordening van de frequentie en de Verordening hoeveelheden voor geneesmiddelen voor de behandeling van verhoogde bloeddruk, geneesmiddelen voor de behandeling van hart-en vaatziekten, Tranquillizern, kalmeringsmiddelen en slaappillen. De effecten waren bij vrouwen aanzienlijk meer uitgesproken dan bij mannen. Een combinatie van verschillende drugs groepen, die een indicatie is van ernstig zieke patiënten, werd voorgeschreven in afhankelijkheid van de geluidsintensiteit waren significant meer kans dan een drug voor de individuele drug groepen. De sterkste effecten werden waargenomen door lawaai van vliegtuigen in de tweede helft van de nacht (3.00-5.00 UUR). Alle effecten waren voor de nachtelijke geluidshinder, ‘ s nachts lawaai, sociale steun frequentie van stad of dorp, de dichtheid van het verpleeghuis plaatsen in de gemeenten, evenals de manier om het geluid te beschermen in een gecontroleerde maatregelen op de luchthaven Keulen – Bonn treinstation.”

In de nieuwe studie heeft betrekking Greiser terug naar de luchthaven Keulen-Bonn – Keulen-Wahn, Ja, het militaire deel en breidt zich uit en verdiept zich uiteraard 2006 zijn bevindingen over de schadelijke gevolgen van lawaai van vliegtuigen. Om de diagnose dan de waargenomen toename van hart-en vaatziekten en hij is nu ook een verhoogd risico op kanker.

Op de eerste Greiser proef, de overheid heeft niet gereageerd in Mainz. Na de hoofdstad van de staat zelf-zijn nu in gevaar maar meer in de nacht lawaai van vliegtuigen, zijn de heren in hun comfortabele regering stoelen ineens klaarwakker.

Na de publicatie van de tweede Greiser-studie van de mogelijke impact op de Streek van Mainz zijn om te worden onderzocht, waarbij de ene of de andere leden van de regering, die duidelijk moet zijn rust, zodat hij lijdt een hartaanval of kanker.

Hendrik Hering, Rijnland-Palts, de SPD-Minister voor economie, transport, landbouw en wijnbouw, wilt verplaatsen uit angst voor Problemen met de Mainz Hautvolee de hele nacht vlucht, vervoer van en naar de luchthaven van Frankfurt naar de luchthaven Hahn in de Hunsrück. Zijn nachtrust zou niet in gevaar worden gebracht, omdat hij leeft in de stilte van hachenburg in het Westerwald. Wat Hunsrücker van zijn verzoek, beschikbaar op de Website van het burgerinitiatief tegen de nacht Hahn (zie http://www.fluglaerm.de/hahn/index1.html).

Nog eenvoudiger is om de overheid met de AMERIKAANSE Militaire luchtmachtbases Ramstein en Spangdahlem. Zelfs als de luchtmacht van de VS heeft aangekondigd dat als gevolg van de versterkingen in Afghanistan van februari tot augustus 2010, meer nachtvluchten over deze twee AMERIKAANSE Bases te worden behandeld, niet protesteerde de regering en het Parlement. Ook in verband met de alarmerende uitspraken van de Greiser studie werd onmiddellijk tot tegen het gebruik van militaire vliegtuigen niets konden doen, was een zaak van de Federale overheid.

Waarom anti Rijnland-Palts SPD chambriert de toenmalige Minister van binnenlandse zaken en AMERIKAANSE ere-Kolonel Karl Peter Bruch twee keer per jaar op de kosten van de deelstaat Rijnland-Palts belastingbetalers in het Pentagon, wanneer de overheid pretendeert te zijn voor het omgaan met het AMERIKAANSE leger in onze staat is niet verantwoordelijk voor?

Hij opschept, maar anders, bij elke gelegenheid, het was alleen te danken aan zijn aanhoudende inspanningen die de AMERIKAANSE troepen te stationeren worden niet verrekend reeds uit de regio Rijnland-Palts en naar de luchthavens van Zweibrücken, VG, Landstuhl, Hahn, en Bitburg ook Ramstein en Spangdahlem hebben opgegeven.

Hoewel de SPD-Minister-President Kurt Beck en alle van de SPD-Ministers in hun kantoor, in overeenstemming met artikel 100 van de Grondwet, plechtig, “de uitoefening van hun taken onpartijdig, in overeenstemming met de Grondwet en met de wetten voor het welzijn van de mensen,” zal het niet nemen van maatregelen tegen de ongrondwettelijke gebruik van de AMERIKAANSE vliegvelden Ramstein en Spangdahlem voor de illegale AMERIKAANSE oorlogen van agressie en tegen de militaire vliegtuigen noise terror-verpest de gezondheid van de bewoners van hele regio ‘ s. Met vele miljoenen die ze subsidiëren zelfs het militaire luchtverkeer, zal brengen voor de mensen in ons land en in de landen binnengevallen alleen ziekte en dood. Onze vraag is, hoe veel duits geld is al weg in de money pit, dat is de AMERIKAANSE vliegbasis Ramstein, heeft beantwoord, tot nu toe, niemand (blz. http://www.luftpostkl.de/luftpost-archiv/LP_09/LP14409_060709.pdf ).

Zelfs na de verkiezingen in 2011 zal worden gedaan, ongeacht de resultaten van de verkiezingen, in alle waarschijnlijkheid, niets tegen de gevaren voor de gezondheid door militaire vliegtuigen en de daaruit voortvloeiende hoge Verontreinigende stof (fen http://gis.uba.de/website/luft/index.htm), omdat er tot nu toe heeft zich geen partij voor een verordening van de AMERIKAANSE luchtvaartmaatschappij verkeer. Weten allemaal dat als gevolg van de beëindiging van de stationering Verdrag, zelfs een volledige terugtrekking van alle AMERIKAANSE troepen uit de Federale Republiek van Duitsland binnen de twee jaar zou worden af te dwingen.

Veel dank aan de bron: www.luftpost-kl.de VERANTWOORDELIJK: Wolfgang Jung, Assen macherstr. 28, 67659 Kaiserslautern

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.Verplichte velden zijn gemarkeerd *