Babyvoeding – De dirty Tricks

“Als je leven zo bitter als de mijne, en dag na dag dit bloedbad zou hebben op de onschuldige kinderen door een totaal ongeschikt dieet, dan geloof ik dat u precies hoe ik me voel: Deze fout moet worden beschouwd als een misplaatste Propaganda op het voeden van baby dan de moord op de kinderen. Wie maakt uit onwetendheid, of door roekeloosheid, dat een Baby wordt gevoed met ongeschikt voedsel kan worden gevonden in de dood van de baby ‘ s schuldig.”- Dr. Cicely Williams, Melk en Moord , 1939

 

Een vuile zaken

De fabrikanten van babyvoeding te zetten in de miljarden per jaar. In deze zaken is het een hoop geld, maar niet de gezondheid van de kinderen. Hoewel het geven van borstvoeding is een bijzonder Voordeel voor de kleuters en voor de moeders, het is ondermijnd. En hoewel wetenschappelijke studies bewijzen van de Superioriteit van de melk van de moeder, het Voeden van de baby met de fles meer en meer naar de normaliteit.

Als gevolg van de agressieve reclame van de babyvoeding wordt voorgesteld aan de moeders die de voeding van de moeder de melk is gelijk aan. Het positieve effect van borstvoeding voor de gezondheid van de moeders is genegeerd. Overal op de wereld de schaarse middelen voor de productie van afgewerkte voedsel worden gebruikt, maar het geld kan veel nuttiger.

 

De politieke invloed

Fabrikanten van baby ‘ s en jonge kinderen eten meer en meer invloed op het beleid voor de volksgezondheid en ook hebben gemaakt van de medische Professie tot uw dienaar zijn. Terwijl u een beperkt deel van de reclame was gericht op moeders, in de massa-media, die ze gekocht op hetzelfde moment, zendtijd en programma ‘ s, voor het voeren van Propaganda tegen het geven van Borstvoeding.

U hebt ingestemd met de Internationale code voor de marketing van vervangingsmiddelen voor moedermelk van de WHO/UNICEF hoewel met tegenzin, om deze verminderd, echter. Niettemin, u altijd klagen dat dit is te beperkend. Door de Wereld Handels organisatie (verzamelen van nog meer Macht. In weerwil van de code, en ondanks de inspanningen van Duizenden, de borstvoeding, de bloeiende markt van zuigelingenvoeding. Het respectieve bedrijven groeien, en de winsten te verhogen.

 

De WHO / UNICEF-code van de marketing van vervangingsmiddelen voor moedermelk

Het doel van de code is in de bepaling van de veilige en adequate voeding voor baby ‘ s om deel te nemen door middel van de bescherming en de bevordering van borstvoeding en door het juiste gebruik van vervangingsmiddelen voor moedermelk, wanneer dit nodig is. Dit moet worden gedaan op basis van adequate informatie.

De code behandelt voornamelijk de volgende bepalingen:

  • Geen reclame voor vervangingsmiddelen voor moedermelk producten
  • Geen gratis monsters van vervangingsmiddelen voor moedermelk van moeders
  • Geen promotie van producten door middel van gezondheidszorg
  • Geen geschenken of persoonlijke monsters voor de werknemers in de zorgsector
  • Geen teksten of afbeeldingen die u helpen om industrieel geproduceerd voedsel is ideaal, met inbegrip van afbeeldingen van kinderen op de etiketten van de producten
  • Informatie voor de medewerkers in de gezondheidszorg moet worden wetenschappelijk en feitelijk
  • Alle informatie over het industrieel geproduceerd voedsel, inclusief de labels, moet het uitleggen van de voordelen van borstvoeding en de kosten en risico ‘ s in verband met industrieel geproduceerd voedsel
  • Ongeschikte producten, zoals gecondenseerde melk, mag niet worden geadverteerd
  • Alle producten moeten van hoge kwaliteit zijn en de klimatologische en opslagomstandigheden van het betreffende land van bestemming rekening

Winsten van de munt is te maximaliseren

Het belangrijkste doel van het dieet-industrie is op het maximaliseren van hun winst door het groeiende markten ter bevordering van het Gebruik van de producten, de ontwikkeling van nieuwe producten, alsmede de verlenging van de duur van het gebruik. De hebzucht van deze bedrijven lijkt onverzadigbaar. Het is duidelijk dat het geven van borstvoeding fabrikant is niet hot, vanuit het oogpunt van de babyvoeding. De baby food industrie (met inbegrip van de productie van de flessen en spenen) is een miljard dollar bedrijf met een enorme winstmarge en wrede concurrentie tussen de individuele bedrijven.

Het bedrijf alleen te investeren om hun winsten te maximaliseren. De fabrikant van babyvoeding, geld geven aan Artsen, verpleegkundigen, studenten en medische afdelingen Kindergeneeskunde voor onderzoek, apparatuur, geschenken, betalingen, conferenties, reizen en publicaties, met het doel dat hun producten zijn goedgekeurd overeenkomstig en, in het geval van de doelgroep, worden geadverteerd meer.

De gezondheid van de baby ‘ s lijkt te hebben geen hoge prioriteit. De meeste van de ingrediënten in zuigelingenvoeding zijn ongelooflijk goedkoop. Melkpoeder maakt slechts een zesde van de totale kosten. Geïsoleerde soja-Eiwit is goedkoper

Lees meer op zentrum-der-gesundheit.de

Geef een reactie