Theepot misleidende goederen consumenten goedkoper industrie

Foodwatch.de – Fobbed Uit

Duitsland koffie marktleider theepot maakt gebruik van de wens van de consument voor originaliteit, voor het verkopen van goedkope industriële goederen zijn duur. En de duitse voedsel code Commissie heeft ingestemd met de duizeligheid zelfs. U klaagt nu op de theepot en de voedsel reserveer Commissie!

Wat theepot georganiseerd met de smaak van fruit melange “land lust Mirabelle pruim en peer”, is echt moeilijk te geloven. De fabrikant is slechts het vertellen van verhalen op de verpakking van een “kleine uitstap naar het platteland” en “vertrouwd vruchten die groeien in vrede” – voor een voorproefje van ‘de eigen tuin”. Blijkbaar rechtvaardigt de hoge prijs van meer dan 4 euro per 100 gram.

Maar strikt genomen, het product is niets zo verachtelijke industrie, ingrediënten, product van goedkope Standaard. De belangrijkste, meest van de smaak fruit thee Appel, hibiscus en rozenbottel ingrediënten, zoals in het geval van alle. En de smaak niet uit de naam, mirabelle en peer, de Goudgele kleur op de verpakking in het oog springen, maar niet gespecificeerd “natuurlijke aroma ‘s”. Maar dat is niet genoeg.

De kroon op het werk is de toestand van De economie, het Ministerie van de duitse voedsel code Commissie mag deze fraude ook! Want volgens de “leidraad voor gearomatiseerde thee producten” wordt verstaan de vrucht van het “land van lust, Mirabelle pruim en peer” en met het op grote schaal illustraties om reclame te maken, zelfs als het niet zelfs mirabelle. Ik ben met behulp van door de overheid gegarandeerde misleiding van de consument!

U niet wilt en u klaagt nu, daarom, in het geval van de theepot en de duitse voedsel code Commissie.

www.abgespeist.de

Geef een reactie