Ligt in de reclame en mislabeling in de food industrie

Pakket soepen, zonder smaakversterkers, melk gegarandeerd blije koeien, gezonde kinderen, yoghurt en ontbijtgranen, het doen passen. Het zou mooi zijn!

Maar niet alleen de tas van de soep lag. In de supermarkt kan je niet Geloven wat er staat op de verpakking. Omdat de voedingsindustrie kan je gek heel goed: de consument. En de misleiding heeft Systeem.

Daarom is het voedsel blootgesteld kijken campagne “fobbed uit” ligt in reclame en Reclame-poetry en laat zien wat er achter het.

De levensmiddelenindustrie verkoopt soepen suiker bommen als een gezonde kinderen is het Ontbijt en de Tas als natuurlijke producten. Waarom? Omdat consumenten niet vochten terug dus ver genoeg. De voedingsindustrie beweert dat het wil de verantwoordelijkheid nemen voor de consument. Zij nemen u bij uw woord en gebruik je Macht als consument! Je vraag eerlijk labels en eerlijke kwaliteit! Want dat zet druk op de sector en het beleid. De consument kan alleen beslissen, dan, echt, wat je eet, als overal, het is wat er in zit.

Hier zijn een paar leugens:

Wild/ SiSi-Werke: Capri-sun, De duizeligheid: Capri-sun is een evenwichtige, “atletische” drink met een “gezonde vruchten” en is een goede dorstlesser voor kinderen. De waarheid: fruit Met een Capri-sun zo weinig als met gezond. Slechts 12% van de juice te worden bijgevuld met water, suiker en aroma ‘ s. Het suikergehalte is verborgen op de verpakking, echter. Onverantwoord!

Danone: Actimel duizeligheid: Actimel – een speciale yoghurt Drinken activeert het immuunsysteem “” en “weather-proof”. De waarheid is: Iedereen yoghurt “activeert” het immuunsysteem een beetje. Actimel is daarnaast echter vier keer zo hoog en twee keer zo zoet als een conventionele natuurlijke yoghurt. En wetenschappelijk bewijs voor een verkoudheid is er geen bescherming..

Nestlé: Maggi Puur natuur biologische lente groente soep van De duizeligheid: Maggi Pure nature organic, de tas van een soep die heeft geen smaakversterkers. De waarheid is: de smaak-verbeteren is een stof extract, dat moet echter worden gekenmerkt als een smaakversterker gist. Glutamaat is dus gesmokkeld onder een andere naam in de bag.

Nestlé Fitness Vruchten van De duizeligheid: ontbijtgranen, die bijdragen aan een “gezonde levensstijl”, de “figuur” help, “licht”, “evenwichtige” voeding. De waarheid: Deze vlokken bestaan uit één-derde suiker. Zo veel suiker als Ontbijt te passen, maar dik. De zogenaamd gezond Ontbijt is werkelijk een snoepje.

Schwartau: Mövenpick Gourmet-Ontbijt aardbei Van duizeligheid: “de Beste en fijnste ingrediënten”, zoals de “Koningin van aardbeien”, Senga Sengana, “hoogste kwaliteit” en “de kleine luxe in het leven van alledag” – een heel bijzondere vrucht verspreid. De waarheid is: Senga Sengana, het Mövenpick gebruikt aardbei, is de Standaard verscheidenheid in de jam-industrie. Luxe, boven alles, de prijzen zijn op Mövenpick.

Ferrero: Kinder-Riegel dizzy: Zonder een schuldig Geweten Snacken, dankzij de “Extra Portie melk” met veel goede calcium. De waarheid is: Slechts 13 van de bout zou betrekking hebben op de dagelijkse behoefte van een kind aan calcium. Een totaal van 48 blokjes suiker, de helft van een pakje Boter plus aroma ‘ s en additieven.

Adelholzener Active O2 dizzy: “De kracht van het doek” met “15 keer de hoeveelheid zuurstof”, Active O2, heeft een positief effect op het metabolisme of de sportieve prestaties. De waarheid: “Active O2” is noch een speciale power boost voor de gezondheid en het verhoogt de atletische prestaties. Impact op uw eigen portemonnee, maar u moet in ieder geval blijken te zijn.

Unilever: tussen langnese melk moment van De duizeligheid, De kinderen-ijs, melk moment komt als een gezonde calcium leverancier en wordt waarschijnlijk vervangen door het dagelijks glas melk. De waarheid is: de melk van de tijd is een snoepgoed dat brengt tussen langnese als een product de gezondheid, tot de oprichting van”consumptie gelegenheden”. Te drinken om voor de kinderen een ijsje eten, in plaats van melk.

Bahlsen: Gourmet gourmet taart van De duizeligheid: Gecontroleerde kwaliteit en fijne ingrediënten, vooral in combinatie. De waarheid: De gastronomische taart een bedrag van E-nummers, aroma ‘ s, en vooral: kooi-eieren. “Fijn” ingrediënten helaas.

Bauer: Maya de bij De duizeligheid: de kinderen van De yoghurt “Maya de bij” is een evenwichtige melk drinken voor de kinderen. De waarheid: “Maya de bij” bevat 44 blokjes suiker op een Liter Cola in vergelijking, slechts 28 jaar. Het product is nu uit de handel gehaald!

Eckes-Granini: fruit Tijger De duizeligheid: fruit-Tiger – de gezonde dorstlesser voor kinderen. De waarheid: Het mengsel van water en het sap concentraat bevat niet alleen een controversiële zoetstoffen, maar ook een stuk van de tand schadelijke citroenzuur. Het product wordt nu geadverteerd meer dan gezond.

Campina: het land van de liefde van De hoax: het “land van melk” van de “geselecteerde stations”, met name de strenge kwaliteitseisen, en zelfs een “garantie van kwaliteit”, bijvoorbeeld voor dierenwelzijn. De waarheid: het bewijs voor de soort geschikte veeteelt Campina voorziet niet in de “strenge” kwaliteitsnormen zijn vanzelfsprekend, en de kolossale extra kosten is niet stroomt naar de boeren, maar vooral om Marketing.

Schwartau: Fruit2Day Van duizeligheid: “100% van de dagelijkse Portie fruit” vast te zitten in “Fruit2Day”. De waarheid: 200 milliliter van een gearomatiseerde melange van vruchtensapconcentraten en puree zijn niet hetzelfde als 200 gram onverwerkte fruit. “Fruit2Day” vervangen niet meer dan een glas sap, maar het is tot vier keer zo duur.

Escoffier: duet, champignon crème soep Van duizeligheid: “ingrediënten” , met de “kunst” van de “top chef” te worden verwerkt. Sterren chef-kok Alfons Schuhbeck, met zijn of haar naam voor een bepaalde kwaliteit. De waarheid: een droog poeder met additieven en aroma ‘ s – de Escoffier soep is niet veel verschillend van een “Maggi master class”, maar is drie keer zo duur .

Unilever: Rama creme boete Van duizeligheid: “Rama creme fijn op de Beat” wil 11% minder vet dan de traditionele cream, een “innovatieve” Alternatief voor “light koken”. De waarheid is: De crème-imitatie bevat een hele reeks van toevoegingen, niet nader gedefinieerde Aroma en veel verzadigde vetzuren – de Rama zichzelf als de “slechte vetten”. De kunst van het product is twee keer zo duur als de normale crème.

Ferrero: Yogurette Van duizeligheid: Yogurette is “yoghurt” en “sportief”, “light” – variant in vergelijking met andere chocolade. De waarheid: Het “licht” chocolade bevat meer vet en calorieën dan andere chocolade melk. De voedingswaarde te verbergen Ferrero, echter, op de verpakking – geen mogelijkheid voor de consument voor het opsporen van de fraude.

Unilever: Bertolli Pesto Verde dizzy: De Pesto-classic “originele italiaanse recept bevat alleen de beste ingrediënten” als “de mooiste Bertolli olijfolie”, en de pijnboompitten. De waarheid is: Er is een vingerhoed vol olijfolie en een paar pijnboompitten. Alle de meer undefined “plantaardige Olie”, cashewnoten, smaakstof en voedingszuur goedkopere vervangende ingrediënten in plaats van het originele recept.

[Bron: food horloge, abgespeist.de]

www.abgespeist.de

Dit is ook interessant: gegevens & feiten over de voedingsindustrie

Geef een reactie